Office Manager
— 28-06-2021Stichting VastgoedCert is een organisatie die makelaars registreert en certificeert op basis van hun vakbekwaamheid. VastgoedCert heeft als doel de kwaliteit en vakbekwaamheid van makelaars te waarborgen en waar mogelijk te verbeteren. Korte lijnen en snel schakelen, dat is het motto van VastgoedCert.
In verband met de groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar een extra Office Manager. Hij/zij is een professional op secretarieel en organisatorisch vlak en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. We zoeken een teamspeler die ook heel goed in staat is om zelfstandig te werken. Het gaat om een deeltijdfunctie van 3 tot 4 dagen (24-32 uur).
Werkzaamheden
– Verantwoordelijk voor de operationele gang van zaken op het bureau;
– Telefoon- en mailverkeer;
– Beheer van registratiesysteem (opleidingen makelaars) en gerelateerde database m.b.t. (her)certificering van makelaars;
– Mede voorbereiden van agenda’s en stukken van bestuurs- en commissievergaderingen evenals de verslaglegging daarvan;
Voor meer informatie over de vacature verwijzen wij naar onze website: www.vastgoedcert.nl
Interesse?
Enthousiast geworden van bovenstaand profiel en zin om een sleutelrol te vervullen op ons kantoor? Solliciteren kan via info@vastgoedcert.nl onder vermelding van vacature ‘Office Manager VastgoedCert’. Voor aanvullende informatie kan contact op worden genomen met Leendert Meijers, directeur van VastgoedCert via 06-10890131.